Cine îți citește newsletter-ul?

Cine îți citește newsletter-ul?

Ai un website cu o listă de abonați la newsletterele tale, dar ce faci dacă aceștia nu deschid emailurile trimise de tine? Știi că e important să scrii articole … dar cum treci cu bine prin labirintul de informații on-line? Abonații tăi chiar deschid e-mailurile tale, frumoase și pline de idei bune? Cum faci abonații să intre din email pe website să îți citească articolele?

Primul pas – Cifrele nu mint. Verifică impactul e-mailurilor trimise. Un raport clar cu e-mailurile deschise, șterse sau numărul de dezabonări sunt cea mai clară radiografie. În cazul în care e-mailurile cu articolele tale fabuloase nu sunt deschise, iar abonații tăi nu revin pe website-ul tău, iată 5 strategii pe care vei dori să le pui în aplicare imediat.

1. Verifică subiectul
Asigură-te că ai un mesaj ispititor în linia de subiect, care intrigă cititorii pentru a deschide e-mail-ul tău. Gandește în afara cutiei. Te uiți la o listă lungă de mesaje și, probabil, primul lucru pe care îl faci este să scanezi liniile cu subiect pentru a vedea care este cel mai important mesaj, pentru a îl deschide mai întâi. Este ca și cum ai scana pagina de cuprins a revistei tale preferate. Primul articol citit este cel cu cel mai interesant titlu.

2. Asigură-te că este relevant.
Cunoaște-ți audiența. Află ce tip de informații caută. Știi care le sunt întrebările despre subiectul pe care îl abordezi? Nu este potrivit să scrii un articol despre îngrijirea pisicilor atunci când toți cititorii tăi sunt proprietari de câini.

3. Păstrează-l scurt.
Un articol lung poate fi interesant de citit – sau poate doar să ceară prea mult timp și chef pentru a fi citit. Păstreză postările de pe blog/website scurte – între 500 și 750 de cuvinte. În cazul în care ai scris 1500 de cuvinte, ia în considerare împărțirea în două articole – și în acest fel, vei avea deja subiectul gata pentru următoarea postare.

4. Mobile friendly.
Ține cont, 70% din e-mailuri sunt deschise pe un dispozitiv mobil, astfel încât postările tale ar avea o șansă mai bună să fie citite, dacă sunt scurte și mobile friendly. Pentru a fi mai ușor de citit, păstrează punctele scurte – una până la trei fraze pe paragraf, adaugă spațiu între paragrafe. Atunci când pare rapid și ușor de citit, ai o șansă în plus ca articolul tău să fie citit.

5. Fii clar. Fii concis.
Cuvinte scurte, ușor de înțeles sunt preferate, astfel încât cititorul poate digera rapid subiectul. Include exemple și analogii care sunt interesante și pentru care poți obține feed-back rapid.
După ce vei aplica oricare dintre aceste elemente simple dar de impact, măsoară din nou impactul e-mailurilor tale. Vei fi uimit, iar cifrele nu mint, am mai stabilit deja asta. Dacă ai și alte sugestii, scrie-ne!